Search

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

OMGzone.dead


Waaaaa..agak lama dah aku tak bukak account World of Warcraft ak kt OMGzone.net..ntah ape la yang dah jadi kat server tue..mati dah kowt. Sayang je server Malaysia terbiar macam tue..Nak salahkn player, xleh gak coz semua sanggup tunggu sampai 4-5 bulan untuk update patch..dah la lambat..server laen dah lama move on..semua pasal GM yang tak bertanggungjawab la..biased..nak tunggu budak2 Hordie lama blah baru nak active balik..suey je..Aku rasa character ak kat dalam tue memang dah cukup imba..jumpa ally je trus kill on the spot, tanpa belas kasihan..biar la dia nak start flame war kat channel LFG..peduli apa aku..

skrg plak pindah HeroicWoW..ramai gak player, tapi agak bosan gak sebab smua masing2 nak Battleground atau secara ringkasnya PVP..aku lagi suka raid weyh (PVE)..biar la aku sanggup tunggu BENNY si Guild Master yang kuat berak tue..janji leh lepak sama2 dak guild, masing2 maki (dengan niat baek beb, bukan nak bagi marah..melawak je) 1 guild..aku xkesah..ak x amek hati..so sekarang folder WoW kt laptop ak pown dah delete..kekadang terasa nak maen balik, tapi ak rasa macam kene tangguh dulu niat tue..semester nie ada fyp..so aku nak focus..bagi aku fyp nie sama level ngan SPM tym skola menengah dulu..ape2 hal ak nak wat elok2..but still....

AKU NAK RAID!!!!!




0 comments:

Post a Comment

About Me

Followers